New tourist products

Kako privući goste tijekom čitave godine

Piše:Alma Radoš

Iako je riječ o fleksibilnim sustavima koji se brže prilagođavaju trendovima i zahtjevima tržišta, najveći problem u poslovanju obiteljskih i malih hotela odnosi se na znatno kraću sezonu od potrebnih šest do osam mjeseci rada godišnje kako bi se poslovalo s dobiti. Stoga je, uz nove načine promocije, vrlo važno kreirati i nove turističke proizvode. Ovo osobito vrijedi za hotele u kontinentalnom dijelu Hrvatske kojima sezona nije bazirana na suncu i moru, pa njihova inovativna ponuda ne iziskuje samo maštovitost i marketinško umijeće, nego i velike investicije.

Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama

U središtu Krapinskih Toplica udaljenih četrdesetak kilometara od Zagreba, smješten je jedinstveni wellness&gourmet hotel Villa Magdalena, koji se posljednjih godina nametnuo kao nezaobilazna destinacija Hrvatskog zagorja. Svaki apartman ovog modernog arhitektonskog zdanja uklopljenog u pitomi brežuljak opremljen je jacuzzijem s termalnom vodom koja dolazi direktno s izvora i slovi kao jedna od najkvalitetnijih u svijetu.

Nakon opuštanja u bazenu i panoramskom wellnes centru na najvišoj etaži s gratis ponudom sauna, whirpoola i relax zone za goste hotela, nikako ne propustite jedinstveni gastronomski doživljaj u restoranu Villa Magdalena. Njegova “Nova zagorska kreativna kuhinja za svih pet osjetila” osvojila je najviše gastro priznanja i nagrada u ovom dijelu Hrvatske, a riječ je o zasada jedinom zagorskom restoranu uvrštenom u prestižni međunarodni gastro vodič GaultMillau. Jelovnik je inspiriran sezonskim namirnicama i neprestano se nadopunjuje novim idejama sljedovima. Osim potpunog opuštanja i novog enološkog i gastronomskog iskustva, Villa Magdalena nudi novi doživljaj Zagorja i izvrsna je polazišna točka za istraživanje ovog kraja.
“Smatram da je wellness ponuda iznimno važna zbog današnjeg tempa življenja, gdje gost traži brz predah i punjenje energije za nove radne izazove. Nadamo se da će naš primjer slijediti i drugi hoteli u kontinentalnoj Hrvatskoj, jer konkurentnost destinacije se ne postiže individualno“, ističe Ivan Petrović vlasnik Ville Magdalene.

Korana Srakovčić i Srce prirode

Prije nekoliko godina poznati hotelijer Ivan Srakovčič, vlasnik nagrađivanog karlovačkog hotela Korana Srakovčić, u rodnom mjestu Gorici Lipničkoj – udaljenom svega deset kilometara od slovenske granice te 17 kilometara od čvorišta Novigrad na autocesti Zagreb-Split – otvorio je vrata seoskog turističkog gospodarstva Srakovčić Srce prirode. Time nije samo proširio ponudu hotela nego je ostvario i svoj životni san. U Srce prirode je u razdoblju od pet godina u nekoliko faza ukupno uloženo oko 1.200 tisuća eura. Na 35 tisuća četvornih metara obiteljskog seoskog imanja smještene su četiri obnovljene autohtone kuće s ukupno 20 soba s 46 ležaja, te restoranom, kušaonicom vina i sjenicom. Prije dvije godine svečano su otvoreni novouređeni kamp sa svim popratnim sadržajima te autohtona kuća s etno zbirkom kraja i bazen. Uz prekrasan pogled sa 350 metara nadmorske visine, Srde prirode poznato je po gastronomskoj ponudi baziranoj na namirnicama iz vlastite proizvodnje, a od srpnja prošlegodine postalo je integralni hotel, prvi u Karlovačkoj županiji i drugi u Hrvatskoj. Po definiciji ovakav hotel mogu činiti tri ili više prethodno kategorizirane građevine u jednom naselju koje moraju imati zajednički prijemni hol s recepcijom, te objedinjene ugostiteljsko-turističke sadržaje uključujući i prostorije za zajednički boravak, a smještajne jedinice integralnih hotela mogu biti sobe, apartmani, studio apartmani ili – kao u slučaju „Srca prirode“ – kuće za odmor.

Hotel San Rocco u Brtonigli

Iako se čini da je lakše imati hotel na obali, izvan ljetne sezone i tamo započinje borba za preživljavanjem te mogu opstati samo najbolji i najinovativniji. Jedan od njih luksuzni je istarski heritage hotel San Rocco u Brtonigli koji gastronomskom ponudom ulazi u krug najboljih hrvatskih restorana. Smješten u sjeni crkvice Svisvetih, na južnim padinama brežuljka, ljepotom, šarmom i gastronomskom ponudom hotel San Rocco zasjenjuje najljepša toskanska i francuska zdanja. U adaptaciji kompleksa na najbolji način je iskorišteno tradicionalno istarsko imanje s centralnom vilom gospodara u kojoj se danas uz recepciju, elegantan lobby bar i gorument restoran nalazi i deset soba. U susjednom objektu, nekadašnjoj štali istarskog boškarina smještena je multifunkcionalna prostorija za sastanke i degustacije, podrum s respektabilnim vinskim etiketama te dvije sobe i apartman. Nekadašnja alatnica prenamijenjena je u malu wellness zonu, ispred koje se prostire terasa i vanjski bazen sa smirujućim pogledom na maslinike.