Retrospektiva izbora Adrian
Adrian
Slobodna Dalmacija pod pokroviteljstvom Hrvatske turističke zajednice te uz potporu sponzora HOK i Edward Bernays i ove godine realizira projekt Adrian. 13. obljetnicu izbora obilježavamo retrospektivom dosadašnjih pobjednika i predstavljanjem novotvorenih malih i obiteljskih hotela.
U dva mjeseca Slobodna Dalmacija će svakodnevno predstavljati male hotele i zanimljivosti turističke ponude u njihovu okruženju zbog koje bi gosti trebali krenuti upravo u taj dio Hrvatske. U proteklih dvanaest godina “Adrian” je našao svoje mjesto i kod čitatelja željnih zanimljivih i uspješnih turističkih priča, ali i u poslovnim turističkim krugovima koji nas podržavaju.
U dosadašnjih je dvanaest godina akcije “Adrian” Slobodna Dalmacija javnosti te čitateljima u zemlji i svijetu predstavila više od 250 malih i obiteljskih hotela na priobalju i u unutrašnjosti.
Završnica akcije obilježena je svečanom dodjelom priznanja najboljima i okruglim stolom, a uz sudjelovanje predstavnika institucija u turizmu.
Proizvodi prilagođeni željama gostiju
Naši hoteli za odmor s obitelji najbolji u svijetu
Obiteljski i mali hoteli grade se i u destinacijama koje nisu turistički valorizirane, poput malih mjesta u kontinentalnoj Hrvatskoj ili na otocima, u netaknutim dijelovima prirode, na najneobičnijim lokacijama – zapravo tamo gdje velika turistička industrija nema interesa.
Novi turistički proizvodi
Kako privući goste tijekom čitave godine
Iako je riječ o fleksibilnim sustavima koji se brže prilagođavaju trendovima i zahtjevima tržišta, najveći problem u poslovanju obiteljskih i malih hotela odnosi se na znatno kraću sezonu od potrebnih šest do osam mjeseci rada godišnje kako bi se poslovalo s dobiti.