BOUTIQUE HOTEL MARCO POLO, GRADAC - DOBITNIK NAGRADE ADRIAN 2009.

Gostu nudimo sve što poželi

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Prije devet godina, Boutique Hotel Marco Polo u Gradcu ponio je titulu pobjednika Adriana.

Od tada pa do danas ponuda ovog prestižnog hotela na obali mora, koji ponosno nosi svoje četiri zvjezdice nadograđena je prema potrebama i zahtjevima suvremenoga gosta, koji osim uživanja u suncu i moru traže još dodatnih rekreativno zabavnih sadržaja.

Boutique Hotel Marco Polo smješten je na samoj obali mora u mjestu Gradac na Makarskoj rivijeri. Dobio je ime po svjetski poznatom istraživaču Marcu Polu koji je rođen pod dalmatinskim suncem nedaleko od Gradca na zelenom otoku Korčuli. Hotel je 1996. godine otvorila povratnička obitelj Milišić iz Švedske. Povijest i tradicija sadržani su u svakom dijelu hotela i njegovu brendu. Priča koju ćete osjetiti nježan je spoj između autentičnog dalmatinskog – rodnog kraja Marca Pola i svjetskog koji je otkrio, reći će Stipe Milišić, direktor hotela. Hotel raspolaže sa 25 soba, koje su uređene po svim standardima hotela s 4 zvjezdice – s lijepo urešenim balkonima prema moru i planini Biokovu u zaleđu. Brend Marca Pola se prepliće s članovima
obitelji Marca Pola.

Tu je Restoran & Vine Bar “Nicolo Polo” smješten samo nekoliko metara od mora je definitivno ponos i biser ovog hotela te istinski predstavnik gastronomske ponude ovog kraja. Pepo Polo – mali Wellnes Hotela uključuje gym, jaccuzy, sauna, bazen te nudi usluge masaže.
Avanturisticki dio Roberto Polo koji vodi brigu da gostima nikada nije dosadno kroz izlete i aktivnosti bilo to s hotelskim brodom ili kroz biciklističke ture ili kroz pješačke Vine tasting ture.

Ljubav je u detaljima

– Mi smo među prvima ako ne i prvi hotel u Hrvatskoj koji je počeo koristiti taj naziv još prije 15 godina, za to smo dobili i nagradu i priznanje od Ministarstva turizma 2008. godine. Uzor su nam naravno tada bili slični hoteli po Europi i Americi.
Boutique hoteli su kao prvo mali i ljupki hoteli – do najviše 50 soba. Hoteli sa ili unikatnim položajem (na vrh planine, litice, plaže itd) ili unikatnim konceptom ili designom itd. Također je fokus uvijek na izvrsnoj i jako personaliziranoj usluzi. Nije dovoljno samo poznavati ime gosta nego i njegove potrebe, želje i navike. To su hoteli koji su jako njegovani u svakom smislu i gdje se ljubav vidi u detaljima, osoblju, odnosu
prema prirodi, baštini i gostima, pojašnjava Stipe Milišić.

Tematske večere

Boutique Hotel Marco Polo svojim gostima nudi unikatne jednodnevne izlete od planinarenja, biciklističkih tura, uz pratnju vodiča po Biokovu, jedinstveni Padle surf sa vodičem po Bačinskim jezerima i naravno Tailor made brodske ture s hotelskim brodom za grupe do 12 gostiju, a tijekom predsezone i posezone u hotelu smo razvili i novi yoga/hiking proizvod.

– U gastronomskom smislu u restoranu nudimo izmijenjene (raznovrsne tematske) večere od tasting menija sa sljubljivanjem vina i hrane, (riblju noć, noć s dalmatinskim menijom i pekama) te večere s našim pomno smišljenim a la carte menijem. Budući da se naš hotel nalazi u okruženju poznatih vinarija i vinogradima, od Pelješkog, Komarnskog te Hercegovačkog veliki je fokus na prezentacijskom Wine tastingu u hotelu koji vlasnik i menadžer restorana osobno odrađuje s gostima (7-8 vina uz pršut i sir). Osim toga svojim gostima organiziramo ekskluzivne vinske ture po Pelješcu u koji je uključen i ručak u autohtonim konobama. Za relax zonu hotel osim toga što se nalazi tik uz more te u svojoj ponudi osim ležaljki i lounge zone na plaži, različitim hotelskim terasama i vidikovcima u svojoj ponudi ima i osnovni welness sadržaj; masaže, saune, jacuzzy i bazen – kazuju u hotelu.
– S gostima jednom tjednom odradimo jednu vrstu tzv. Consierge information gdje im dajemo mali uvod o destinaciji i izletničkim mogućnostima, poslušamo njihove želje i kreiramo njihov tjedan po želji. Smisao našeg hotela je da jednostavno nudimo sve što gost poželi – poručuju Milišići.

Plan za Dubrovnik

Kakvi su budući planovi ?
– S obzirom na to da smo došli do jedne granice u našoj destinaciji gdje izlazimo iz okvira ponude samog mjesta i s obzirom na to da smo aktivni među prvim malim hotelima u HR još od kraja 90-ih vrijeme je za novi fokus. Marco Polo ostaje kao jedan od najpoželjnijih i boljih ljetnih hotela na skandinavskom tržištu što svjedoči konstatnu poziciju hotela između 10 najboljih Thomas Cookovih hotela (njih je oko 900 u cijelom svijetu). Naravno, teže je (ponekad) održavati takav nivo nego ga postići pa nam je dovoljan izazov to održati te nastaviti s takvim kontinuitetom pogotovo u današnjem moru konkurecije, kapitala i novih proizvoda gdje je malim igračima uvijek teže opstati. Mi ćemo se i dalje truditi, raditi i nadograđivati te održavati kvalitetu i standarde obiteljskog malog Boutique Hotela; međutim i naš razvoj će ovisiti o daljnjem razvoju naše općine, koja je počela ići nabolje, ali dobro zaostaje za ostalim
destinacijama a u biti nosi veliki potencijal i mogla bit biti biser cijele Splitsko-dalmatinske županije. Također je situacija u državi jako demotivirajuća u
smislu „doing businessa“ što je također faktor koji odmaže – kaže Milišić i dodaje:
– Naš novi fokus je slična priča, ali u manjem i luksuznijem izdanju u Dubrovniku.