PREDSTAVLJAMO MALE I OBITELJSKE HOTELE - ST. JOSEPH'S, DUBROVNIK

Jedinstveni spoj tradicije i suvremenosti pod okriljem Svetoga Josipa

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dubrovačka povijesna jezgra u bezbroj primjera spaja suvremenost i tradiciju. Jedan od tih primjera je hotel St. Joseph’s u južnom dijelu Grada, u Ulici Svetoga Josipa, koja se spaja s Ulicom od Puča, a koja opet ide paralelno s najljepšom dubrovačkom ulicom – Stradunom.

Glavni manadžer hotela Željko Knežević nadzire sve što se događa u hotelu, a želja mu je upoznati svakoga gosta kako bi iz prve ruke dobio iskustva, doživljaje, ali i pružio pomoć ako je potrebna. Domaćin, koji je jedno vrijeme živio u Londonu, otkriva kako je sve krenulo i kako se zaljubio u Dubrovnik.
– Naša obitelj godinama je bila redovni posjetitelj Dubrovnika. Uvijek smo mu se s entuzijazmom vraćali i iznova bili impresionirani poviješću i arhitekturom staroga Grada, osobito njegovim duhom i osobnošću. Moja sestra i njezin suprug koji su vlasnici hotela, izuzetno su mnogo putovali i u startu su imali snažnu predodžbu o tipu objekta i razini usluge koju luksuzni hotel dostojan ovoga grada treba pružiti.
Kada smo vidjeli nekretninu, koja je bila u izuzetno lošem stanju, bilo je očito da s dovoljno ljubavi i respekta prema njoj i njezinoj povijesti, uz odgovarajući nivo luksuza i uz apsolutni fokus na uslugu, možemo postići nešto jedinstveno za dubrovačko tržište. Kuća ima više od 400 godina  i pažljivo je restaurirana. Naziv hotela je inspiriran nizom elemenata koje su vezani za našeg zaštitnika sv. Josipa: ime crkve sv. Josipa, koja je na početku ulice, ali i sam naziv ulice. Inspirirao nas je i grb sa znakovima u čast sv. Josipa koji nas je diskretno dočekao iznad ulaznih vrata, prepričava Knežević.
Sretan je što se ovaj hotel u samom središtu Grada izdvaja na nekoliko načina.

Najviše parova

– Kao prvo, želio bih izdvojiti signifikantnu količinu truda i fokusa koju smo uložili u obnovu i uređenje hotela.
Imali smo izazovan zadatak da oživimo kuću i vratimo joj njezinu časnu povijest i izgled, naravno, uz luksuzne i suvremene elemente koji današnji gost očekuje. Drugo, tu je razina usluge koju nudimo 24/7, dakle 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu – kazuje naš sugovornik.

Posebno je dojmljiv grb anđela koji nosi štit s Davidovom zvijezdom, drvenom gredom i ljiljanima. Grb se nalazi na vanjskom zidu iznad ulaznih vrata, a takoreći pozdravlja, dočekuje i štiti sve one koji ulaze u St. Joseph’s. Vlasnici su uvrstili sve ove elemente u dizajn logotipa St. Joseph’s pa sami ističu da „osjećaju da su pod konstantnom zaštitom svetoga Josipa.
Što se tiče smještajnih kapaciteta, St. Joseph’s ima šest luksuznih apartmana. Tri suita su Queen s prekrasnim kupaonicama, kišnim tušem i ručno rađenim kuhinjama te dva „King apartmana“ s dodatnim, opuštajućim prostorom za odmaranje s pogledom na Grad, ali i većim kupaonicama tipa Vileroy& Boch. Tu je i jedan apartman s luksuznom spavaćom sobom, dnevnim boravkom, kuhinjom i kišnim tušem.

U hotelu je zaposleno između 5 do 10 zaposlenika, što je neophodno za razinu usluge koju pruža ovaj luksuzni objekt. Knežević ističe koji gosti dolaze i za koji je tip gostiju hotel namijenjen.
– U St. Joseph’s su dobrodošli svi tipovi gostiju, ali većina naših gostiju su parovi. Naše top-zemlje iz kojih dolaze gosti su Sjedinjene Američke Države (25 posto) i Velika Britanija (20 posto), slijede gosti iz Kanade (3,3 posto), Australije (3,2 posto), a potom gosti iz Argentine, Njemačke, Japana, Meksika, Švicarske, Austrije, Kine… Drago nam je potvrditi kako imamo goste koji se vraćaju i poprilično visok broj onih koji dolaze po preporuci. Naša sezona trenutačno traje osam mjeseci – otkriva Knežević.
Dodaje i koje platforme koristi za bukiranje.
– Koristimo velike OTA platforme (Booking.com i Expedia) uz izravne rezervacije preko naše web-stranice. Imamo rezervacijski sustav Sirvoy, koji koordinira rezervacije od svih rezervacijskih platformi i omogućuje nam da pratimo kalendar i sve posebne zahtjeve gostiju. Platforma nam jako dobro funkcionira, a naš glavni cilj je rebalansirati naše rezervacije prema izravnim rezervacijama i na taj način smanjiti troškove provizije. Izuzetno sam ponosan na naše recenzije na svim platformama, posebno TripAdvisor gdje smo kontinuirano broj 1 – ističe Knežević. Osvrnuo se i na ono što bi lokalna samouprava, ali i država mogla potaknuti vezano uz ovako male, ali vrijedne hotelske objekte.

Aktivnija uloga države

– Kad smo pokrenuli St. Joseph’s, imali smo dobru podršku lokalnih tijela (kao i susjeda) u planiranju, gradnji, restauraciji i kategorizaciji i na tome smo im izuzetno zahvalni. Sad, kad smo otvoreni četiri godine, shvaćamo da bi veća podrška države bila potrebna u razvoju ovog sektora.
Uz funkcionalan i efikasan politički, ekonomski i porezni sustav, najvažnija pitanja za nas odnose se na osoblje, osobito na izvor talentiranih i motiviranih zaposlenika koji vide priliku u ovom sektoru i razumiju potencijal za razvoj.
Država mora učiniti više kako bi zaustavila i preokrenula emigracijski trend koji iz godine u godinu sve više i više dolazi do izražaja i sve veći je izazov. Osim toga, lokalna samouprava treba preuzeti aktivniju ulogu u gradnji i pružanju smještaja za nelokalne zaposlenike tijekom i izvan sezone.
Konačno, da bi se postigao konkretan napredak, potrebna je uska i intenzivna suradnja između manjih poduzeća i odgovarajućih državnih tijela kako bi se epicentar ideja, znanja i energije iz ovog sektora realizirao i postao zaslužni, signifikantni dio Hrvatske ekonomije – poručuje Knežević.

Veselje zbog Adriana

Svakako, ne krije veselje zbog sudjelovanja u projektu Adrian Slobodne Dalmacije. -Izuzetno nam je zadovoljstvo da je St. Joseph’s odabran za sudjelovanje u projektu Adrian Slobodne Dalmacije. Snažno podržavamo sve inicijative koje se usredotočuju na razvoj malih poduzeća za koje smatramo da imaju vrlo važnu ulogu u hrvatskom gospodarstvu. Nadamo se da će nam ova platforma pružiti priliku učiti od ostalih sudionika, pomoći nam u daljnjem razvoju St. Joseph’sa, kao i stvaranju međusobnog kontakta svih sudionika u svrhu poboljšanja stanja ovog sektora i podizanja njegove kvalitete na globalnoj razini – zaključuje Knežević.