Intervju s Helenom Trajkovski, direktoricom markertnga Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju

Mastercard i u 2017. podržava projekt Adrian

Mastercard, jedna od najpopularnijih kartica, koja brojne usluge čini dostupnijima i povoljnijima, i ove godine podupire projekt Adrian. Podrškom izboru najboljeg u kategoriji malih i obiteljskih hotela u organizaciji Slobodne Dalmacije žele dati obol promociji Hrvatske kao turističke destinacije i doprinijeti tome da se turisti u Hrvatskoj osjećaju dobrodošlo.

O hrvatskom turizmu i planiranim aktivnostima Mastercarda ovog ljeta razgovaramo s Helenom Trajkovski, voditeljicom marketinga Mastercarda za tržišta Hrvatske i Slovenije.

 

Mastercard nastavlja suradnju sa Slobodnom Dalmacijom na projektu Adrian, kako se on uklapa u strategiju vaše tvrtke za Hrvatsku?

„Za Mastercard® je ljeto iznimno važan dio godine, prije svega zato što ono označava vrhunac turističke sezone. Mastercard već godinama koristi svoju globalnu i regionalnu mrežu za promociju Hrvatske kao turističke destinacije, a podrška ovom projektu izbora i nagrađivanja najboljeg u kategoriji malih i obiteljskih hotela u organizaciji Slobodne Dalmacije je naš doprinos tome da se turisti osjećaju dobrodošlima u našoj zemlji“, istaknula je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju.

„Tako su u nizu malih i obiteljskih hotela u Hrvatskoj dostupne brojne pogodnosti za korisnike Mastercard kartica. Osim mogućnosti kao što su rani dolazak i kasni odlazak te različitih darova, tu su i primjerice popusti na smještaj, usluge u wellnessu hotela, transfere do hotela te u hotelskim restoranima, a cijeli popis se može pogledati na Mastercard.hr. Na taj način, uz različite pogodnosti, podrškom projektu Adrian turiste ujedno educiramo o tome da je Hrvatska zemlja koja nudi brojne sadržaje te da je plaćanje Mastercard karticama, koje su svugdje dobrodošle, brzo, jednostavno i sigurno“, dodala je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju.

Helena Trajkovski, direktorica marketinga za Hrvatsku i Sloveniju u kompaniji Mastercard

Kakve nove aktivnosti i akcije imate za građane i turiste?

„Tijekom tri ljetna mjeseca prošle godine našu je obalu posjetilo 8,43 milijuna turista, od čega je čak 93% inozemnih, a rezultati našeg istraživanja MasterIndex pokazuju da će domaći turisti i ove godine pohrliti na Jadran. Naime, 58% ispitanika ove godine planira svoj ljetni odmor provesti u Hrvatskoj, pri čemu 49% u vlastitom smještaju ili kod prijatelja, i to ponajviše onih iz Dalmacije te Zagreba i okolice, dok će ih oko 42% platiti privatni smještaj. U hotelima planira odsjesti 12% ispitanika“, objasnila je Helena Trajkovski.

„Boravak svima njima nastojimo učiniti ugodnijim putem brojnih pogodnosti koje smo, osim u hotelima, korisnicima Mastercard kartica osigurali i u nizu hostela, klubova, restorana i barova duž obale, ali i u kontinentalnoj Hrvatskoj. Cjelovit popis mogućnosti u vlastitom gradu, ali i destinaciji odabranoj za godišnji odmor dostupan je na Mastercard.hr. Također, za informacije o tome gdje je sve moguće ostvariti popust pri plaćanju ulaznica za različita događanja, izlete, muzeje i predstave Mastercard karticom treba posjetiti Croatia-tickets.com“, navela je Helena Trajkovski te dodala: „Ovim mnogobrojnim pogodnostima turistima želimo uljepšati godišnji odmor te im pomoći ostvariti neprocjenjivo iskustvo.“

„Uz to, podupiremo i razne projekte kao što su INmusic festival, festival Ultra Europe te Dubrovačke ljetne igre u okviru kojih nudimo brojne pogodnosti korisnicima Mastercard kartica“, dodala je Helena Trajkovski te objasnila da je, osim što omogućava ostvarivanje različitih pogodnosti, kartica općenito odličan saveznik na ljetovanju: „Uvijek je možemo lako spremiti ako smo na plaži, a ne moramo tražiti bankomat, brinuti hoće li se gotovina smočiti i znamo da smo spremni na sve situacije. Tu je i beskontaktno plaćanje koje je posebno praktično za kupnje ispod 100 kuna za koje ne treba ni PIN ni potpis. Brzo, jednostavno i sigurno – idealno za odmor.“

Koje su prednosti plaćanja karticama i koliko ih domaći i strani turisti koriste?

Helena Trajkovski nam je ispričala i da su rezultati istraživanja MasterIndex provedenog prošle godine pokazali da se u Hrvatskoj prate najnoviji trendovi u industriji plaćanja: „Sve više volimo kartice, raste popularnost beskontaktnih i mobilnih plaćanja, a kupnja online je i dalje privlačna velikom broju ispitanika. Istraživanje je pokazalo i da su domaći korisnici kartica svjesni prednosti korištenja kartica, među kojima navode činjenicu da nije potrebno podizati gotovinu, mogućnost otplate na rate, praktičnost uporabe na putovanjima, odsustvo straha od gubljenja gotovine, mogućnost praćenja troškova, kupnje online, odgode plaćanja, popuste i mogućnost beskontaktnog plaćanja.“

„Iz rezultata je jasno i da je plaćanje gotovinom, koja se najviše koristi za iznose do 100 kuna, sve manje popularno – čak 76% ispitanika preferira plaćanje karticama na prodajnom mjestu. Tako gotovinu preferira tek 24% ispitanika, u usporedbi s 27% u svibnju 2015., a uporaba kartica općenito raste sa stupnjem obrazovanja i platežnom moći. Karticama se najčešće kupuju odjeća i obuća, hrana i piće te gorivo na benzinskim postajama. Općenito, uporaba kartica na putovanjima povećava se s dobnom skupinom i primanjima, a karticu će 50% ispitanika koristiti u više od 40% kupnji“, dodala je Helena Trajkovski.

Dodatne informacije (festivali i Priceless Croatia):

Početak turističke sezone u Hrvatskoj započinje u lipnju, vrhunac sezone je u kolovozu, a 75% svih turista dolaze tijekom tri ljetna mjeseca. Hrvatsku je 2015. posjetilo 14,3 milijuna turista, a 2016. 15,5 milijuna turista. Za ovakav rast svakako je zaslužan i procvat festivalskog turizma koji je Hrvatsku popularizirao kao idealnu ljetnu destinaciju za odmor i zabavu. Osim mnoštva turista koji prema istraživanjima u Hrvatskoj najčešće ostaju i nekoliko dana nakon završetka festivala, festivali nam donose i inovacije u načinima plaćanja, poput bezgotovinskog i beskontaktnog plaćanja. INmusic festival u Zagrebu, festival Ultra Europe u Splitu i Dubrovačke ljetne igre najpoznatiji su festivali u Hrvatskoj na kojima korisnici Mastercard i Maestro kartica imaju priliku ostvariti brojne pogodnosti.

Ako idete na festival Ultra Europe…

Ovogodišnji festival Ultra Europe – jedan od najvećih i najpoznatijih festivala elektronske glazbe u svijetu – održat će se od 14. do 16. srpnja na Poljudu u Splitu. Posebna pogodnost za korisnike Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica je nadopuna festivalske kartice bez naknade. Također sva plaćanja iznad 250 kn u ugostiteljskim objektima na festivalu Ultra Europe korisnicima Mastercard i Maestro kartica donose 10% popusta. Korisnici regularnih i beskontaktnih Mastercard i Maestro kartica mogu kupovati hranu i piće u posebnim objektima za vrijeme trajanja Ultra Europe festivala. Mastercard beskontaktna kartica omogućava brzu i sigurnu kupnju, a za kupnju ispod 100 kuna korisnicima ne treba ni PIN ni potpis.

Ako idete na Dubrovačke ljetne igre…

Dubrovačke ljetne igre su najznačajnija kulturna manifestacija u zemlji koja već gotovo sedam desetljeća Dubrovnik na 47 dana pretvara u jedinstvenu svjetsku pozornicu kulture i umjetnosti. Posjetitelje tijekom 68. izdanja festivala, od 10. srpnja do 25. kolovoza, očekuju brojni dramski, glazbeni i plesni programi koje će izvoditi 2.000 umjetnika iz cijelog svijeta na 20-ak ambijentalnih lokacija diljem Grada. Korisnici Mastercard i Maestro kartica mogu ostvariti pogodnosti i prilikom kupnje ulaznica – online preko sustava ulaznice.hr te u prodajnim uredima u Dubrovniku ostvaruju popust od 10%. Uz to, kupnjom ulaznica u iznosu od najmanje 500 kuna korisnici dobivaju voucher za 30% popusta na službene suvenire festivala. Mastercard je ujedno pokrovitelj jednog od najatraktivnijeg glazbenog programa ovogodišnjeg izdanja Igara – koncerta hvaljene britanske pjevačice Zare McFarlane, čija je nagrađivana glazba profinjena kombinacija jazza i soula. Publika će u koncertu moći uživati 24. kolovoza.

Ali to nije sve…

Osim raznih pogodnosti na festivalima, za sve korisnike Mastercard kartica tu su i brojna druga iznenađenja u restoranima, barovima, klubovima, hotelima, hostelima i apartmanima diljem Hrvatske, među kojima su i klub Noa na otoku Pagu, hostel Swanky Mint u Zagrebu, 60 obiteljskih i malih hotela diljem Jadrana, Nacionalni park Brijuni, benzinske postaje Crodux te popusti na ulaznice kupljene preko online platforme Croatia Tickets. Osim toga, upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša se zemlja pridružila globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities kao Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia). Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu uživati u izletu u Modru i Zelenu špilju na otoku Biševu i ručku u restoranu Palmižana Meneghello na Paklinskim otocima ili u privatnoj plovidbi Neretvom u tradicionalnim čamcima. Za gurmane su tu jedinstvena iskustva u prvom hrvatskom restoranu specijaliziranom za jela s tartufima Zigante u Istri te popularnom restoranu morskih delicija Foša u Zadru, dok Zadrani i njihovi gosti mogu zaviriti i u fascinantan svijet iluzije tijekom privatnog obilaska Muzeja iluzija s iluzionistom. Posjetitelji Dubrovnika grad mogu istražiti u sklopu jedinstvene ture, a za zaljubljenike u glazbu tu su ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu ili na koncertu na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku. Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti.

Popis svih mjesta na kojima je moguće ostvariti dodatne pogodnosti prilikom plaćanja Mastercard karticom provjerite na http://www.mastercard.com/hr/consumer/index.html i www.priceless.com/croatia

Dodatne informacije (komercijalne suradnje):

 Cammeo

Mastercard i Cammeo omogućuju 20% popusta na vožnju!

U suradnji s Cammeom krećemo s promocijom za plaćanje Mastercard i Maestro karticama.

Korisnici koji registriraju svoju Mastercard ili Maestro karticu u Taxi Cammeo mobilnu aplikaciju ostvaruju pogodnost od 20% popusta na prvu vožnju. Taxi Cammeo pritom daruje još dodatnih 20% popusta na tu vožnju.

Pogodnost je ograničena na prvih 10.000 registriranih korisnika.

Promocija kreće 15. travnja i traje do kraja srpnja 2017. godine.

Eko taxi

Za svako beskontaktno plaćanje Mastercard ili Maestro karticama preko POS uređaja u automobilu, ili Mastercard karticom iz aplikacije, vožnja je 20% jeftinija.

Croatia Tickets

Za kupnju ulaznica putem online platforme Croatia Tickets korisnici pri plaćanju Mastercard® karticama od 1. lipnja do 30. rujna ostvaruju 10% popusta na većinu ponuda.

Croatia Tickets objedinjuje široku paletu sadržaja vezanih uz turizam i putovanja kao što su ulaznice za turističke atrakcije, muzeje, nacionalne parkove, parkove i rezervate prirode, kulturno-zabavna i sportska događanja, karte za putovanja raznih prijevoznika, aranžmane za turistička putovanja, izlete i sl.

Osim mogućnosti kupnje, Croatia Tickets pruža korisnicima zanimljive i korisne informacije o turističkim destinacijama, predstavljajući istovremeno promotivni kanal za hrvatsku turističku ponudu.

Za detalje posjetite webshop Croatia Tickets na www.croatia-tickets.com